Oslikavanje izloga
1 
										efektan način oglašavanja, privlači značajnu pozornost zbog vizualne upečatljivosti i blizine prolaznika.
 
										efektan način oglašavanja, privlači značajnu pozornost zbog vizualne upečatljivosti i blizine prolaznika.
 
										Vrlo jednostavan i ekonomičan , neograničen dimenzijama zbog mogućnosti spajanja segmenata. Koristi se na pročeljima zgrada, skelama, ogradama.
Kod površina izloženih naletima vjetra preporuča se upotreba rupičastoga bannera (mesh).
 
										Atraktivan i popularan oglasni prostor, kao medij se najčešće koristi ceradno platno.
 
										Vjerojatno najpoznatiji medij u vanjskome oglašavanju.
Izvedbe su različite: blueback papir, samoljepljivi vinil, ceradno platno….
Dodatnu atraktivnost pružaju i ekstenzije kojima se bitno povećava zamjetnost oglasnog prostora.
 
										City light, plakati sa pozadinskim osvjetljenjem, najčešće se nalaze uz glavne prometnice
Backlit reklame koriste se najčešće kao znakovi na zidnim površinama.